Шановні координатори та учасники конкурсу "Левеня-2020"! Конкурс буде проведено 08 квітня 2020 року.

пʼятницю, 18 червня 2010 р.

Увага! Запрошуємо вчителів-предметників та класних керівників взяти участь у конкурсі «Успішний проект-2010»

 Дирекція освітніх програм корпорації Intel в Україні оголошує про проведення у рамках програми Intel® «Навчання для майбутнього» конкурсу «Успішний проект-2010» з використанням ІКТ. Конкурс проводиться за двома номінаціями: «Успішний навчальний проект» та «Успішний виховний проект».
Кожний учитель будь-якого предмету може взяти участь у конкурсі. Подані на конкурс роботи (матеріали приймаються до 31 грудня 2010 року) мають містити інформацію про результати реально впровадженого учнями навчального проекту у класній або позакласній діяльності із застосуванням ІКТ.
Тут можна детальніше познайомитися з умовами конкурсу «Успішний проект-2010» та переглянути зразки проектів за минулі роки.

3 коментарі:

Sladkoezka сказав...

Дуже чудово, що зараз існують такі конкурси, які спонукають вчителя до творчтості, активності, особистісного зростання.
Степан Пилипович, мені здається, що мій блог не відповдає умовам конкурсу. Якщо ви особисто зможете його використати у власних цілях, я дає вам зелене світло :) Дякую за запрошення.

Koordinator сказав...

Степан Пилипович, мені здається, що мій блог не відповдає умовам конкурсу. Якщо ви особисто зможете його використати у власних цілях, я дає вам зелене світло :) Дякую за запрошення.
Дякую за "зелене світло" :)))
Мені Ваш блог потрібний тільки як демонстрація, як наочний посібник для слухачів курсів - учителів, які проходять курси підвищення кваліфікації, для підтвердження думки, що "не святі горшки ліплять". А Вам запропонував тому, що це дійсно хороший проект. У дошкільних закладах у нас ще майже ніхто ІТТН не використовує (окрім Вас) :)

Sladkoezka сказав...

Я тут сижу з червоними щоками. Розхвалили мене, що аж незручно стало... :) Дякую за теплі слова. Я добре подумаю над важею пропозицією. Час ще є.
Ще раз дякую Вам, Степане Пилипович.