Шановні координатори та учасники конкурсу "Левеня-2020"! Конкурс буде проведено 08 квітня 2020 року.

пʼятницю, 1 жовтня 2010 р.

З Днем працівників освіти, з Днем учителя, шановні колеги!



Людмила Яцура

Три заповіді вчителя

Що перша заповідь учителя – любити!
Це, перш за все, життя,
Бо в ньому жити:
Посіяти, плекати і радіти;
І знати, що добро росте,
Що вклав ти частку серця
В це створіння
І мудрість й душу,
Тільки май терпіння,
Бо довго проростає те зерно,
Воно ж бо вічне,
В терніях воно.

А друга заповідь учителя – любити!
З натхненням діяти, творити,
Шукати і знаходить сходи,
І підійматись до зірок,
А кожним кроком є урок.

Ще й третя заповідь учителя – любити!
З своєю совістю дружити,
Щоб час пройшов
Й лови себе на слові:
Дорога вчителя вся виткана з любові!

Інші вірші до Дня вчителя >>>


7 коментарів:

diy сказав...

Гарний вірш.
Вітаю Вас з Днем Учителя.
Бажаю допитливих учнів, творчої наснаги, невичерпних запасів енергії, сил, часу та можливості реалізувати всі Ваші мрії.

Koordinator сказав...

Дякую за такі хороші і зворушливі слова.

Ovsjana сказав...

Степан Пилипович, дякую за слушне зауваження. Вже все виправила, профіль відображється. Чогось Bloger саме назву області вимагає писати українською.
Ще раз дякую.
Оксана Приходько, С-Буда

Koordinator сказав...

Будь ласка, Оксано Григорівно! Творчої Вам наснаги!

Sladkoezka сказав...

Кого я вижу! Степан Филлипович, очень рада, что Вы нашли меня, а я Вас. Спасибо за поздравления :)

Koordinator сказав...

Я Вас знайшов у Росії, шукаючи земляків по всіх країнах, тоді ж став Вашим прихильником, що дало мені змогу переглядати блог безпосередньо на моїй сторінці. Декілька місяців на курсах учителів демонструю Ваш блог. Я зрозумів, що ми знайомі, тоді хто Ви?

Sladkoezka сказав...

Дуже вам вдячна за таку прихильність. Ми з вами вчилися в магістратурі разом :)
Тепер я працюю у садочку. А блог вирішила створити через брак інформації в інтернеті з мого фаху